Leczenie operacyjne stulejek w znieczuleniu – Krapkowice

Stulejka to schorzenie dotyczące mężczyzn, polegające na zwężeniu ujścia napletka, co utrudnia lub uniemożliwia odprowadzenie i odsłonięcie żołędzi prącia. Niemożność pojawia się podczas erekcji i w spoczynku członka. Wszystkich Pacjentów zapraszam do wizyty w moim gabinecie w Krapkowicach, gdzie zajmuję się leczeniem operacyjnym stulejek w znieczuleniu – nieskomplikowanym zabiegiem ułatwiającym mężczyznom codzienne funkcjonowanie. Stulejka to także stan, w którym odprowadzenie napletka do rowka zażołędnego powoduje ból i dyskomfort.

Jakie są przyczyny stulejki?

Zaniedbania higieniczne prowadzą do powstawania stanów zapalnych napletka, czego efektem jest zwężenie ujścia napletka. Przez to gromadzi się nadmiar mastki i moczu pod napletkiem, co powoduje nasilenie się wielu objawów i stanów zapalnych. U mężczyzn może pojawić się bliznowacenie napletka i trudności jego odprowadzania. Leczenie operacyjne stulejek w znieczuleniu rozwiąże problem z różnego rodzaju dysfunkcjami seksualnymi, zaburzeniami erekcji i ejakulacji. Nieleczone schorzenie może powodować rozwój poważnych chorób, np. raka prącia.

Jakie są rodzaje stulejki?

Istnieje wiele klasyfikacji stulejki – podstawowa obejmuje podział na stulejkę nabytą i stulejkę wrodzoną. Ta pierwsza może pojawić się nawet u starszych mężczyzn. Inna klasyfikacja jest związana z zaawansowaniem stulejki – wyróżniamy stulejkę pełną i niepełną. W pierwszym przypadku ujście napletka jest na tyle zwężone, że nie pozwala na odsłonięcie żołędzi. Serdecznie zachęcam do skorzystania z oferty lekarskiej w Krapkowicach, gdyż nieleczona stulejka doprowadza do wielu dysfunkcji seksualnych i dolegliwości bólowych w życiu dorosłym.