Leczenie zaburzeń wzwodu – Głogówek

Badania sugerują, że częstość zaburzeń erekcji może się wahać między 7% a 10%, bez wątpienia wzrastając z wiekiem i odzwierciedlając procesy fizyczne związane ze starzeniem. Wszystkich Pacjentów zachęcam do odwiedzenia mojego gabinetu lekarskiego w Głogówku, gdzie od lat specjalizuję się w leczeniu zaburzeń wzwodu. W zakresie mojej oferty leży również kompleksowa diagnostyka i szczegółowy wywiad lekarski. Dopiero po precyzyjnym określeniu przyczyny problemu i rozmowie z Pacjentem można zaproponować indywidualnie dopasowane leczenie zaburzeń wzwodu – farmakoterapia lub fala uderzeniowa.

Zaburzenia erekcji – co może być przyczyną?

Prawidłowy wzwód wymaga odpowiedniego współdziałania układu hormonalnego, sercowo-naczyniowego i sercowego.

Najważniejsze przyczyny zaburzeń erekcji mogą być:

• psychogenne,
  • neurogenne,
  • hormonalne,
  • krążeniowe.

Zaburzenia mogą być wywoływane przez choroby takie jak: stwardnienie rozsiane, choroba Parkinsona, choroby rdzenia kręgowego, cukrzyca, choroby tarczycy, miażdżyca, choroby serca, nadciśnienie tętnicze. Negatywny wpływ na erekcję członka mogą mieć leki psychotropowe, przeciwnadciśnieniowe i hamujące wydzielanie soków żołądkowych, a także środki uzależniające (heroina, morfina, kokaina czy alkohol). Ważnymi czynnikami ryzyka są choroby nerek, marskość wątroby i palenie papierosów. Po szczegółowym wywiadzie z Pacjentem można zaproponować odpowiedni sposób leczenia zaburzeń wzwodu – bezpieczny dla zdrowia i spełniający oczekiwania mężczyzny.

Leczenie zaburzeń erekcji falą uderzeniową – Głogówek

Nowością w leczeniu zaburzeń wzwodu jest terapia falą uderzeniową o niskim natężeniu. Podstawową przyczyną zaburzeń erekcji jest słaby przepływ krwi tętniczej w ciałach jamistych, dlatego indukowanie neowaskularyzacji przez urządzenia potencjalnie poprawiają przepływ krwi, przyczyniając się do znacznej poprawy spontanicznej erekcji u Pacjenta. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia mojego gabinetu lekarskiego w Głogówku.