Leczenie operacyjne stulejek w znieczuleniu – Kędzierzyn-Koźle

W moim gabinecie w Kędzierzynie-Koźlu zajmuję się leczeniem operacyjnym stulejek w znieczuleniu u dorosłych. To prosty zabieg, który pozwala uwolnić mężczyzn od przykrych i bolesnych dolegliwości bólowych związanych ze stulejką – wrodzonym lub nabytym schorzeniem wywołującym zwężenie ujścia napletka. W przypadku stulejki całkowitej stan ten uniemożliwia ściąganie napletka – zarówno w stanie wzwodu, jak i spoczynku członka.

Skuteczną metodą leczenia operacyjnego stulejek w znieczuleniu jest plastyka napletka. Warto jednak pamiętać, że występują przypadki, w których jedynym rozwiązaniem jest całkowite lub częściowe wycięcie napletka. Stulejka u dorosłych zazwyczaj może być wywoływana obecnością czynników zewnętrznych, takich jak: stany zapalne napletka, brak odpowiedniej higieny miejsc intymnych, a także uszkodzenia mechaniczne. Swoją ofertę lekarską kieruję do wszystkich Pacjentów z Kędzierzyna-Koźla i okolic.

Dlaczego warto zdecydować się na leczenie operacyjne stulejek w znieczuleniu?

Leczenie operacyjne stulejek w znieczuleniu sprawia, że zostaje zniwelowane ryzyko pojawienia się stanów zapalnych i chorób wywoływanych przez bakterie. Zwężone ujście napletka znacznie utrudnia higienę u Pacjenta, a także wywołuje ból towarzyszący stosunkowi płciowemu. Nie należy ignorować tego problemu – nieleczona stulejka może doprowadzić do rozwoju poważnych chorób i wielu powikłań. Ignorowane schorzenie jest groźne dla partnerki mężczyzny – podczas stosunku może dojść do przeniesienia bakterii do dróg rodnych u kobiety.